بنابه دلایلی از یک جایی از سال دیگر امکان پست فعالیت های کلاسی میسر نشد.
هرچند این روزها مشتری وبلاگ ها خیلی خیلی کم شده است درست مثل مشتری کتابهای دوست داشتنی.
اما می خواهم چند نمونه از فعالیت های بچه ها را ثبت کنم تا برای یادگاری بماند.
بدون شرح مفصل.
![]()
املای بادکنکی
![]()
بچه های کلاس و جابربن حیان

اندازه گیری مساحت کلاس و مدرسه و دم و دستگاهش
![]()
زنگ کتاب خوانی و طراحی و اجرای نمایش خلاق
![]()
املای نقاشی
اوووووو که چقدر لغت نوشتید روحتونم خبردار نشد بگید خانم نگید دیگه
![]()
آزمایشات حساس علوم و برق کاری
![]()
این هم سفالگری و سنگی که دیگرگون شد
![]()
اندازه گیری زاویه و کار با نقاله
و
.
.
.
روزهای خوبی در کنارتان گذشت . دلم برایتان تنگ می شود.
برای تمام بیست و پنج تایتان ، همیشه پیروز و شاد باشید.
مواظب خوبی هایتان باشید بچه ها 
